سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سقف کاذب حیاط خلوت

نورگیر قوس دار پلی کربنات و سقف کاذب حیاط خلوت یا به اختصار ورق پلی کربنات ، جهت پوشش سقف کاذب حیاط خلوت ، گلخانه ، نورگیر سوله ، مراکز تجاری و اداری ، پوشش سقف استخر و سقف پارکینگ اتومبیل به کار می رود. سازه فلزی این نورگیرها معمولا به صورت قوسی و یا شیبدار میباشد و پوشش روی آن از ورق پلی کربنات برای سقف کاذب حیاط خلوت تخت و چند جداره است. این ورق ها در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده تا حدی که از آنها به عنوان ورق های نشکن نام برده می شود.چند جداره بودن این ورق ها باعث ایجاد کانال هایی در ساختار درونی آنها می شود که وجود هوا در بین این کانال ها خاصیت عایق حرارتی و صوتی به آنها می دهد و در نتیجه بهره وری از انرژی افزایش می یابد. ورق های چند جداره پلی کربنات درعین ساختار مستحکم پلیمری به دلیل وجود کانال ها خاصیت قوس پذیری مناسبی دارند. بنابراین این سقف کاذب حیاط خلوت نوع ورق ها دارای خواص فیزیکی , مکانیکی وعایق حرارتی , صوتی عالی بوده که اعتبار قابل ملاحضه آنها در صنعت ساختمان می باشد.

 

مشخصات عمومی ورق های پلی کربنات:سقف حیا ط خلوت

  • تنوع رنگ
  • خود خاموشی و اشتعال ناپذیری
  • عایق صوتی و حرارتی مناسب و وزن سبک
  • مقاوم برضربه تا 250 برابر شیشه های معمولی
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • مقاوم در برابر عوامل شیمیایی خارجی مانند اسیدهای آلی و معدنی

 کاربرد ورق های چند جداره پلی کربنات:

نشکن بودن و انعطاف پذیری و قوس پذیری این محصول باعث شده تا در پوشش بناهای مختلف یک انتخاب ایده آل باشد. از کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نورگیر مراکز تجاری , فروشگا ه های زنجیره ای و منازل مسکونی
  • تامین نور برای ورودی های مترو , ایستگاههای اتوبوس و پوشش پل های عابر
  • پوشش استخر , استادیوم ها و مکان های ورزشی پیاده
  • پوشش گل خانه ها در صنعت کشاورزی
  • پوشش باجه های خود پرداز و کیوسک تلفن
  • پوشش دیواره جهت جلوگیری از دید مستقیم
  • سقف کاذب حیاط خلوت
  • ورق پلی کربنات برای سقف کاذب حیاط خلوت
  • سارین پوش
  • ۰
  • ۰

استفاده از ورق اکرولیک و پلی گلاس در سقف کاذب پاسیو تهران

نمونه ای از انواع ورق ها

download images (1)  images

استفاده از ورق اکرولیک و پلی گلاس در سقف کاذب پاسیو تهران ، جان کاربر را حفظ میکند و آسیب کم تری به کاربر می رساند چون هم سبک تر است ، هم خورد نمی شود ، و هم تیز نمی شود و نمی ریزد ،لایه رویی بر آن قرار دارد و همچنین در مقابل خطراتی مانند زلزله که باعث شکسته شدن شیشه می شوند مقاوم هستند. گلاس در مواردی مثل نور گیر های سنتی ، حباب های سقفی ،خود پلیمر را به صورت ورقه ای پلکسی درمی اورد  یکی از مهمترین خانواده ها ی پلکسی گلاس ، اکرولیک است.

اکرولیک

با استفادهاز ورق اکرولیک و پلی گلاس در سقف کاذب پاسیو تهران از ورق های اکرولیک جهت ساخت نور گیرهای حبابی میتوان پوشش هایی را شفاف نمود، که این ورق ها باتوجه به تنوع رنگ ،ابعاد و ضخامت و با عنایت به ویژگی معماری مدرن در ساخت سایبان ها ،دیواره ها و هر گونه تفکیک فضاهای اداری و تجاری و مسکونی و پوشش سقف پاسیو با استفاده از نور طبیعی قابل استفاده است که ضمن عمل جداسازی سطح از محدود شدن دایره دید و پرسپکتیو منظره جلوگیری می نماید.وبا ضخامت های مختلف قابل عرضه می باشد و در رنگ های متفاوت و در گرایش مات و شفاف عرضه میگرد.

کاربرد ها : استفاده از ورق اکرولیک و پلی گلاس در سقف کاذب پاسیو تهران با توجه به انعطاف پذیری و ابعاد مختلف آن قابلیت استفاده در: دیوارها – سقف های کاذب  پاسیومنازل/ مراکز اداری – تابلو های تبلیغاتی – پوشش بدنه و سایبان پل های عابر پیاده – کیوسک های تلفن – سقف استخرهای سر پوشیده – حفاظ تراس –پوشش مراکز تجاری  و امکان عمومی  و هر گونه تفکیک فضاهای منازل یا دفاتر کاری و یا خطوط تولید را دارا می باشد.

ویژگی های عمومی ورق های اکرولیک:

– استفاده آسان و متنوع

– شفافیت عالی

– مقاومت فیزیکی و شیمیایی

– وزن سبک و مقاومت بالا

-تنوع بی نظیر رنگ

  • سارین پوش
  • ۰
  • ۰

سقف پلی کربنات

نحوه عملکرد خواص شیمیایی سقف پلی کربنات

images (3) images (4)

خواص شیمیایی ورق ها در سقف پلی کربنات :

سقف پلی کربنات مقاومت شیمیایی این ورقها در سقف پلی کربنات مقابل بسیاری از مواد پاک کننده درزگیرها و چسب های موجود در بازار با توجه به نتایج آزمایش های متعدد محرز گردیده است. خواص شیمیایی ورقهای در درجه حرارت اتاق و در مقابل اسیدهای آلی و معدنی ، روغنها و محلول نمکهای خنثی،هیدروکربنهای آلیفاتیک و الکل ها مقاوم می باشد . مقاومت ضربه ای ورق پلی کربنات نیز تا ۲۵۰ برابر شیشه های هم ضخامت با آن است.

ضعف این ورقها در برابر نور خورشید با استفاده از یک لایه پوشش مقاوم دربرابر اشعه ماوراء بنفش به ضخامت ۶۰ الی ۸۰ میکرون برطرف شده است تا آنجایی که از این ورقها به عنوان نورگیر برای مصارف مختلف در فضای آزاد در مقابل نور مستقیم خورشید بدون هیچ مانعی استفاده میگردد.

این ورقها در دونوع مختلف چندجداره و تخت تولید میشود:

ابعاد استاندارد ورقهای پلی کربنات تخت ۳۰۵۰*۲۰۵۰ میلی متر و ضخامت آن ۲ الی ۱۲ میلیمتر میباشد.

ابعاد استاندارد ورقهای پلی کربنات چندجداره  ۶۰۰۰*۲۱۰۰ میلیمتر و ضخامتش  ۱۶ و ۲۰ میلیمترموجود میباشد

مجموعه سارین پوشش ،مجری انواع سقفهای نوین از جمله سقف پاسیو ،سقف حیاط خلوت ،  سقف نورگیر، پوشش خرپا فضایی ، پوشش استخر ، سقف کاذب ، بارانگیر ، اجرای سایبان ، اجرای گلخانه ، سقف متحرک  ،…

  • سارین پوش
  • ۰
  • ۰

سقف متحرک چادری دارای شکل های متفاوتی بوده و در هر فضایی دارای کارکردهای متفاوتی می باشد برای مثال می توان به استفاده از این سقف متحرک به عنوان سایبان چادری در فضاهای عمومی برای زیبایی محوطه ها اشاره کرد .سقف چادری متحرک معمولا به صورت دستی با کم ترین هزینه بوده و کار جمع آوری آن بصورت دستی انجام می گیرد.

سایبان پارچه ای می تواند با حداقل ستون برای پوشش سقف بکار گرفته شود و دارای حداقل عملیات عمرانی و طراحی است که در بیشتر مواقع برای ایجاد فضای زیبا در شهر بکار می رود.علاوه بر کاربرد در فضای شهری در دکوراسیون داخلی چون آلاچیق  و پارگینک ماشین مورد استفاده قرار گیرد .

سایبان پارچه ای باید در مواقع باد های شدید و یا برف سنگین در حالت بسته قرار بگیرد تا وزن حاصل از  برف و یا نیروی باد  به آن خسارت و آسیب نرساند. به همین خاطر استفاده از سازه های متحرک به عنوان سقف پارچه ای و یا سایبان چادری به مجموعه ای هایی که تجهیزات زیادی دارند توصیه نمی شود.

مزایای سقف متحرک چادری

کاربرد سازه ی پارچه ای بعنوان پارکینگ خودرو:

در سال های اخیر گرایش به کاربرد سایبان پارچه ای بعنوان  پوششی برای سقف پارکینگ افزایش یافته است .سرعت اجرای سازه ی پارچه ای بالا می باشد .نسبت به برخی مصالح دارای عمر بیشتری می باشد.

سایبان پارچه ای استخر :

از جمله ویژگی های این سایبان ، محافظت از فضای استخر در مقابل بارش برف و باران ،تابش مستقیم افتاب  و … می باشد.  . از ویژگی دیگر می توان به محدودیت دید اطرافیان اشاره کرد.

از کاربردهای سازه پارچه ای می توان به استفاده در آمفی تئاتر ، رستوران، کافی شاپ، پوشش استادیوم و پوشش حیاط خلوت یا پاسیو اشاره کرد. دلیل استفاده از سازه پارچه ای متحرک این است که در بیشتر مواقع سقف ثابت کاربرد نداشته  و کاربرد سقف متحرک در نظر می باشد. برای مثال زمانی که هوا مطلوب می باشد نیاز به داشتن هوای آزاد باعث می شود که افراد درخواست جمع کردن سقف متحرک را داشته باشند که این سقف به سهولت قابل جمع شدن می باشد.

 

  • سارین پوش