سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پاسیو

سقف پاسیو چه کاربردی دارد؟

سقف پاسیو باید دارای جنس بهتر و کیفیت مناسب تری باشد تا در برابر خطرات و آسیب های وارد شده مقاومت بیشتری را دارا باشد. سقف پاسیو باید زیبا طراحی شود طراحی زیبا سقف پاسیو بر نمای ساختمان نیز تاثیر به سزایی دارد و موجب اثر مثبت بر روی افراد ساکن ساختمان می شود .

سقف پاسیو موجب پاک ماندن منزل یا ساختمان از آلودگی هایی نظیر گردو غبار می شود و در ساختمان کارامد بوده و تاثیر بهتری برای ساکنان خواهد داشت.

بیشترکاربرد این سقف برای بستن و مسقف کردن  پاسیو می باشد. این سقف علاوه براین که باعث تابش آفتاب می شود در بیشتر موارد از ورود گردو غبارو ریزش های جوی به داخل جلوگیری می کند

نحوه ی اجرای سقف پاسیو

پاسیو فضای در داخل ساختمان می باشد که با استفاده از تهویه مناسب  و نورگیری،  می توان از این فضا در بهترین حد استفاده کرد با داشتن موقعیت خوب این فضا و طراحی براساس سلیقه خود فرد،  چون اضافه کردن آتش دان ، مبلمان ، اجاق گاز و … می توان در این مکان زیبا و دلچسب استراحت کرد.

برای اینکه از پاسیو استفاده مناسبتر و کاربردی تری داشته باشیم باید در شروع کار یک ایده داشته تا براساس این ایده از سقف برای نورگیری پاسیو استفاده کنیم استفاده از نورگیر مناسب که دارای 100 تهویه و آبندی و نورگیر کافی می باشد لازم و ضروری می باشد. در هر یک از انواع پوششها انتقال نور و حرارت بصورت صد درصد اتفاق نمی افتدزیرا  در هر صورت مقداری ازنور ، منعکس شده و یا این که جذب پوشش سقف می گردد. عبور نور مرئی برای پوششها ی مختلف از ۷۸ % تا ۹۳ %در تغییر است . آبندی نورگیر پلی کربنات بوسیله چسب و آبندی نورگیرحبابی بوسیله ایزوگام انجام می گیرد.

سقف پاسیو موجب ایجاد یک سازه ی محکم و بازشو و دارای نور کافی برای فردمی شود . پاسیو براساس آیین نامه جز زیر بنا محسوب نمی شود.

  • سارین پوش
  • ۱
  • ۰

همه ساختمان ها بخصوص ساختمان های قدیمی دارای پارکینگ نیستند چون زیاد نیازی به خرید ماشین نداشتند و یا اگر داشتند با خیال راحت همان بیرون پارک میکردند اما امروزه با زیاد شدن تخلفات و سرقت مردم نمیتوانند با خیال راحت ماشینشان را در بیرون از منزل پارک کنند.

اگر با شرکت سارین پوش همراه باشید با مسقف کردن حیاط تان و تبدیل آن به سقف پارکینگ به بهترین نحو از این مشکل رهایی پیدا میکنید. البته لازم به ذکر است که برخی ساختمانها یا خانه های ویلایی از ایتدا طراحی اشان بر این مبنا طراحی شده است که اتومبیل در حیاط ساختمان باشد که هم رفت و آمد خودرو راحت باشد و هم از فضا استفاده بیشتر و مناسب داشت.

ممکن است فکر کنید که مسقف کردن حیاط دست و پا گیر و زیبایی ساختمانتان را کاهش دهد اما باید بگویم فکر چندان بی راهیم نیست اما اگر با ما همراه باشید سقف هایی را میبینید که ن تنها زیبایی را نمیکاهد بلکه زیبایی بنایتان دو چندان میشود به گونه ای که ممکن است تغییر کاربری اش بکنید و از آن به عنوان اتاق استفاده کنید و یا اگر محیط مناسب باشد آن را به یک واحد مستقل تبدیل کرده و اجاره دهید.

شاید منزل شما هم مانند خیلی از آپارنمان ها و منازل این شهر پارکینگ نداشته یاشد و یه فکر این باشید که با مسقف کردن حیاط سقف پارکینگ مناسب و در دسترس داشته باشید.

وجود پاسیو به خصوص در خانه های بزرگ و قدیمی تر یکی از مزیت های ویژه ساختمان میباشد که اگر با سقف کاذب که این روزها با طرح های مختلف انجام میگیرد تزئین شود میتواند کیفیت خاصی را به محیط کار و دکوراسیون میدهد

ساخت سقف پارکینگ  حیاط خلوت و پاسیو مراحل زیر را داراست:

– ساخت چهارچوب سقف: برا ی چهارچوب گزینه های زیادی برای انتخاب وجود ندارد چون اغلب فلزی هستند که توسط جوشکار در محل سر هم بندی میشود و یا اگر امکان حضور جوشکار سیار در محل نبود چهارچوب میتواند جای دیگر نصب شده و به محل مورد نظر انتقال یابد.(به شرطی که از درب رد شود) .

چهارچوبهای لوکس آلومنیومی هم وجود دارد که بیشتر برای جاهایی که رطوبت زیاد وجود دارد مناسب میباشد.

– انتخاب نوع پوشش سقف:

  • سقف نورگیر حبابی: بدلیل گران بودن برای فضاهای کوچک مناسب است
  • سقف ایرانیت : مناسب برای کاربردهای عمومی، با دوام ، ارزان
  • سقف فایبرگلاس ، شیروانی یا ایرانیت پلاستیکی: سقفی موقت به مدت دو سال ، سبک ، ارزان
  • سقف پلی کربنات چند جداره: مناسب برای فضاهای بزرگ البته بستگی به قیمت دارد.
  • سقف پلی گلاس شفاف

– نصب و اتصال پوشش سقف بر روی چهار چوب: سقف پارکینگ و حیاط خلوت معمولا توسط نصاب کاردان و حرفه ای و بسته به نوع پوشش نصب میشود اما اگر خودتان در این زمینه تجربه کافی دارید بدین صورت است که پس از سوراخ کردن چهارچوب با دریل پوشش یا پیچ و مهره متاسب توع پوشش نصب میشود

  • سارین پوش
  • ۰
  • ۰
معرفی انواع سقف ها برای پوشش سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو

با انتخاب کردن یک سقف مناسب برای حیاط خلوت یا پاسیو می توان این فضا را از گردو غبار ، حشرات موذی ، برگ و همچنین سرو صدا حفظ کرد.با مسقف کردن حیاط خلوت و پاسیو می توان از این فضا در تمام فصول استفاده کرد برای مسقف کردن این فضا ها می توان از انواع سقف ها چون سقف شیشه ای متحرک یا ثابت ، سقف پلی کربنات و سقف حبابی استفاده کرد. از سقف پلی کربنات و شیشه ای برای مراکز تجاری و مصارف خانگی استفاده می شود.

در سال های اخیر به دلیل شفافیت و مزایایی  که سقف پلی کربنات دارد جایگزین سقف شیشه ای شده است . مزایای سقف پلی کربتات عبارتند از:

سقف پلی کربنات از مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارا می باشد

به عبارتی سقف پلی کربنات در برابر ضربات چکش آسیب نمی بیند برای مسقف کردن و پوشش سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو در مناطقی که در معرض وزش بادهای شدید می باشد مناسب می باشد.

 سقف پلی کربنات دارای قیمت مناسبی می باشد

و نسبت به شیشه مقرون به صرفه می باشد. وزن شیشه نسبت به پلی کربنات زیاد می باشد و برای نصب ان به چندین نصاب نیاز مند میباشد در حالی که پلی کربنات برعکس سقف شیشه به دلیل وزن سبک توسط افراد کمتری نصب می گردد.

پلی کربنات نسبت به شیشه بصورت مناسبی ایزولاسیون می گردد.

ایزولاسیون حرارتی چیست؟

عبارت است از انتقال کم حرارت بین دو جسم .سقف پلی کربنات نسبت به شیشه  دارای قیمت مناسب بوده و همچنین دارای امنیت بالاتر و بهتری نسبت به شیشه می باشد سقف پلی کربنات چنانچه برای مصارف خانگی چون حیاط خلوت بکار برده شود به دلیل امنیت بالایی که دارد در اثر ضربات برخورد شده خرد نمی شود برعکس سقف شیشه ای در صورت برخورد ضربه خرد شده و برنده و تیز می گردد.

از معایب پلی کربنات می بتوان به زیبایی آن اشاره کرد. چنانچه شیشه در برابر نور خورشید قرار گیرد شفافیت خود را از دست نمی دهد در صورتی که سقف پلی کربنات زمانی که در معرض نور خورشید قرار می گیرد با گذر زمان تغییر رنگ داده و به رنگ زرد تغییر رنگ می دهد.

  • سارین پوش
  • ۰
  • ۰

سقف پاسیو

پوشش سقف حیاط خلوت , پوشش سقف پاسیو

پوشش حیاط خلوت برای آپارتمان ها ی مسکونی یا پوشش سقف پاسیو یا سقف کاذب حیاط خلوت از جمله کلمه هایی هستند که با افزایش یافتن آپارتمان نشینی ، افزایش قیمت آپارتمان   و افزایش قیمت انرژی ، شکل خاصی به خود گرفته مسقف کردن حیاط خلوت از قسمت های تخصصی در ساختمان می باشد در آپارتمان ها ، پوشش سقف حیاط خلوت می تواند بر روی سقف حیاط خلوت طبقه هم کف یا بر روی سقف حیاط خلوت آخرین طبقه که بعنوان پوشش نورگیر سا ختمان می با شد  اجرا  شود .

سقف پاسیو چه کاربردی دارد؟

سقف پاسیو باید دارای جنس بهتر و کیفیت مناسب تری باشد تا در برابر خطرات و آسیب های وارد شده مقاومت بیشتری را دارا باشد. سقف پاسیو باید زیبا طراحی شود طراحی زیبا سقف پاسیو بر نمای ساختمان نیز تاثیر به سزایی دارد و موجب اثر مثبت بر روی افراد ساکن ساختمان می شود .سقف پاسیو موجب پاک ماندن منزل یا ساختمان از آلودگی هایی نظیر گردو غبار می شود و در ساختمان کارامد بوده و تاثیر بهتری برای ساکنان خواهد داشت.

بیشترکاربرد این سقف برای بستن و مسقف کردن  پاسیو می باشد. این سقف علاوه براین که باعث تابش آفتاب می شود در بیشتر موارد از ورود گردو غبارو ریزش های جوی به داخل جلوگیری می کند.

پوشش سقف پاسیو غرب تهران

آنچه در مورد سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت باید بدانیم

پاسیو ، بالکن و ایوان  و حیاط خلوت کلمه هایی هستند که گاهی  جای یکدیگر به کار می روند. این کلمه ها تا حدودی به هم شبیه هستند  اما تفاوت های نیز با هم دارند. پاسیو معنی مشابهی شامل حیاط خلوت، نورگیر، بخشی از آپارتمان به صورت باغچه و یا گلخانه دارد که در سال های اخیر  طرفداران بسیار زیادی دارد  و اکثر افراد گوشه ای از خانه یا آپارتمانشان را به ساخت پاسیو اختصاص می دهند.

بیشترین کاربرد نورگیر ها و سقف پاسیو مربوط به گلخانه های ساختمانی می باشد این نورگیر ها در رنگ ها و طرح های متفاوتی عرضه می شود. استفاده از نورگیر های شفاف و بدون رنگ برای کسانی که خواهان نور خورشید هستند و می خواهند فضایی با 100 نور داشته باشند انتخاب مناسبی می باشد و موجب بهره مند شدن و استفاده افراد از نور طبیعی خورشید می گردد. پوشش سقف پاسیو  موجب صرفه جویی  در مصرف انرژی شده   و   نقش عایق صوتی و آببندی را دارد علاوه بر ان در برابر عوامل جوی چون برف از بارپذیری بالایی برخوردار می باشد.

نصب سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت با کمترین هزینه

پوشش سقف حیاط خلوت، پاسیو و نورگیر امروزه کار آسان‌تری شده است، پوشش سقف نورگیر و پوشش سقف حیاط خلوت به روش‌های جدید صورت می‌گیرد. پوشش سقف نورگیر، سقف پاسیو و نورگیر یکی از نگرانی‌های سازندگان واحدهای مسکونی است.

امروزه از مهمترین مسایل در ساختمان استفاده از فضای مفید در آپارتمان ها می باشد . شرکت سارین پوشش این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است . برخی از مزایای مهم این سقف ها برای حیاط خلوت ( پاسیو ) و یا تراس منزل خود از این قبیل می باشد : نشکن و مقاوم در برابر اشیای سنگین و تحمل بارهای سنگین ، ورق های پلی کربنات مجهز به سیستم حرارتی و عدم نفوذ گرما و سرما به داخل می باشد ، نور دهی بالا ، عدم دید از بیرون و داخل ، قابل شستشو ، همراه با آب بندی کامل بدون نفوذ آب و گرد و غبار ، دارای پنجره تهویه هوا و ورودی به سقف ، دارای جک دریچه جهت سهولت باز و بسته شدن دریچه ، سایبان و آفتاب گیر ، نصب در کوتاهترین زمان می باشد.
برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.
  • سارین پوش
  • ۰
  • ۰
سقف پاسیو

پوشش سقف پاسیو و یا نورگیری که در طبقه اول پاسیو یا حیاط خلوت  است در صورتی که در اختیار یکی از واحدها باشد و دیگر واحدها امکان عبور ومرور در آن را نداشته باشند اگر تا ارتفاع مجاز به صورتی که مزاحمتی برای طبقات بالای پاسیو ایجاد ننماید هیچگونه منع قانونی از طرف شهرداری نخواهد داشت.

برای  پوشش سقف پاسیو استفاده از ورق های پلی کربنات ارزان تر و کم هزینه تر می باشد و بصورت  تخت و شیب دار اجرا می شود . مقدار شیب به اندازه ای باشد که آب باران روی سقف را تا کف شور هدایت کند . در واقع یکی از کم هزینه ترین راه های پوشاندن سقف پاسیو توسط شرکت سارین پوش استفاده از ورق های پلی کربنات می باشد که به صورت شیب دار اجرا می شود.

قیمت پوشش سقف پاسیو بستگی به متراژ سقف پاسیو ، شرایط جوی و آب و هوایی منطقه ، سلیقه مشتری و هزینه انجام شده از پلی کربنات دو جداره یا چند جداره استفاده می شود ، می باشد . طبیعتا هر چه ضخامت ورق و تعداد لایه های ورق پلی کربنات بیشتر شود استحکام و هزینه بیشتری را دارست . ولی عمدتا برای سقف پاسیو طبقه اول در منطقه تهران پلی کربنات دو جداره داری استحکام مورد قبول و هزینه نرمالی می باشد .

سقف پاسیو فضاهای ناکارآمد محیط زندگی و کار را به یک فضای قابل استفاده بهینه تبدیل میکند. از جمله فضاهای که در بیشتر این مواقع بدون استفاده میماند، سقف پاسیو است. سقف حبابی فضای شما را فضای ایدهآل و کارآمد تبدیل میکند. بهره گیری از نور طبیعی در معماری سنتی و مدرن در اقصی نقاط جهان همواره به عنوان یک عامل حیاطی در طراحی مد نظر بوده است.

بلوک شیشه ای در سقف پاسیو

یکی از مزایای پوشش سقف پاسیو با بلوک شیشه ای این است که اگر زیر پاسیو گلخانه ای ایجاد شود بلوک شیشه ای ها نور را به خوبی از خود عبور داده و نور لازم را برای رشد و نگهداری گیاهان تامین می نماید. سقف پاسیو می تواند در منزل و ساختمان ها بسیار کارآمد باشد و این نوع سقف را می توان از جمله مواردی دانست که بسیار به مصون ماندن خانه از آلودگی ها و ریزش ها و تابش مستقیم نور خورشید کمک می کند.

بلوک شیشه ای شیشه دوجداره ای است که ۸ سانتیمتر ضخامت دارد و از آن می توان در سقف به ویژه سقف پاسیو استفاده نمود ، البته باید ایمنی لازم را در این مورد به خوبی رعایت نمایید ، برای این کار می توانید پس از نصب بلوک شیشه ای در سقف زیر آن را با یک توری که معمولا برای جلوگیری از ورود پشه به داخل اتاق در پنجره نصب می نمایند ، بپوشانید تا در صورتی که بنا بر هر دلیلی یکی از بلوک شیشه ای ها شکست و پایین افتاد ، توری به عنوان محافظ عمل نموده و مانع افتادن شیشه روی افرادی که زیر آن تردد می نمایند ، شود.

نصب بلوک شیشه ای در سقف پاسیو امروزه بسیار رایج و متداول شده است. بلوک شیشه ای نور را به خوبی عبور می دهد و پاسیو و یا حیاط خلوت شما را روشن می سازد.برای نصب شیشه سقف پاسیو خود با ما تماس بگیرید. نصب بلوک شیشه ای در سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت ، نورگیر زیرزمین و نورگیر ساختمان تخصص ماست.

کارشناسان ما چند مزیت از چندین مزایای پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت در زیر بیان میکنند:

پیشنهاد نخست سارین پوش کار برای چنین پروژه هایی (طبقه اول) استفاده از نورگیرهای حبابی با اکرولیک است. با تعبیه سیستم بازشو روی نورگیرهای سقفی امکان دسترسی به فضای بالای آنها (برای نظافت) و تهویه و تبادل جریان هوا به آسانی میسر می گردد. این نورگیرها روی سازه های فلزی پروفیل قرار گرفته و با اتصالات مخصوص نصب می گردندپیشنهاد دیگر جهت مسقف کردن چنین مکانهایی استفاده از ورقهای پلی کربنات است که در این صورت همه خواص و خصوصیات نورگیرهای اکرولیک را نخواهد داشت.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.

  • سارین پوش