سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰
سقف پاسیو

پوشش سقف پاسیو و یا نورگیری که در طبقه اول پاسیو یا حیاط خلوت  است در صورتی که در اختیار یکی از واحدها باشد و دیگر واحدها امکان عبور ومرور در آن را نداشته باشند اگر تا ارتفاع مجاز به صورتی که مزاحمتی برای طبقات بالای پاسیو ایجاد ننماید هیچگونه منع قانونی از طرف شهرداری نخواهد داشت.

برای  پوشش سقف پاسیو استفاده از ورق های پلی کربنات ارزان تر و کم هزینه تر می باشد و بصورت  تخت و شیب دار اجرا می شود . مقدار شیب به اندازه ای باشد که آب باران روی سقف را تا کف شور هدایت کند . در واقع یکی از کم هزینه ترین راه های پوشاندن سقف پاسیو توسط شرکت سارین پوش استفاده از ورق های پلی کربنات می باشد که به صورت شیب دار اجرا می شود.

قیمت پوشش سقف پاسیو بستگی به متراژ سقف پاسیو ، شرایط جوی و آب و هوایی منطقه ، سلیقه مشتری و هزینه انجام شده از پلی کربنات دو جداره یا چند جداره استفاده می شود ، می باشد . طبیعتا هر چه ضخامت ورق و تعداد لایه های ورق پلی کربنات بیشتر شود استحکام و هزینه بیشتری را دارست . ولی عمدتا برای سقف پاسیو طبقه اول در منطقه تهران پلی کربنات دو جداره داری استحکام مورد قبول و هزینه نرمالی می باشد .

سقف پاسیو فضاهای ناکارآمد محیط زندگی و کار را به یک فضای قابل استفاده بهینه تبدیل میکند. از جمله فضاهای که در بیشتر این مواقع بدون استفاده میماند، سقف پاسیو است. سقف حبابی فضای شما را فضای ایدهآل و کارآمد تبدیل میکند. بهره گیری از نور طبیعی در معماری سنتی و مدرن در اقصی نقاط جهان همواره به عنوان یک عامل حیاطی در طراحی مد نظر بوده است.

بلوک شیشه ای در سقف پاسیو

یکی از مزایای پوشش سقف پاسیو با بلوک شیشه ای این است که اگر زیر پاسیو گلخانه ای ایجاد شود بلوک شیشه ای ها نور را به خوبی از خود عبور داده و نور لازم را برای رشد و نگهداری گیاهان تامین می نماید. سقف پاسیو می تواند در منزل و ساختمان ها بسیار کارآمد باشد و این نوع سقف را می توان از جمله مواردی دانست که بسیار به مصون ماندن خانه از آلودگی ها و ریزش ها و تابش مستقیم نور خورشید کمک می کند.

بلوک شیشه ای شیشه دوجداره ای است که ۸ سانتیمتر ضخامت دارد و از آن می توان در سقف به ویژه سقف پاسیو استفاده نمود ، البته باید ایمنی لازم را در این مورد به خوبی رعایت نمایید ، برای این کار می توانید پس از نصب بلوک شیشه ای در سقف زیر آن را با یک توری که معمولا برای جلوگیری از ورود پشه به داخل اتاق در پنجره نصب می نمایند ، بپوشانید تا در صورتی که بنا بر هر دلیلی یکی از بلوک شیشه ای ها شکست و پایین افتاد ، توری به عنوان محافظ عمل نموده و مانع افتادن شیشه روی افرادی که زیر آن تردد می نمایند ، شود.

نصب بلوک شیشه ای در سقف پاسیو امروزه بسیار رایج و متداول شده است. بلوک شیشه ای نور را به خوبی عبور می دهد و پاسیو و یا حیاط خلوت شما را روشن می سازد.برای نصب شیشه سقف پاسیو خود با ما تماس بگیرید. نصب بلوک شیشه ای در سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت ، نورگیر زیرزمین و نورگیر ساختمان تخصص ماست.

کارشناسان ما چند مزیت از چندین مزایای پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت در زیر بیان میکنند:

پیشنهاد نخست سارین پوش کار برای چنین پروژه هایی (طبقه اول) استفاده از نورگیرهای حبابی با اکرولیک است. با تعبیه سیستم بازشو روی نورگیرهای سقفی امکان دسترسی به فضای بالای آنها (برای نظافت) و تهویه و تبادل جریان هوا به آسانی میسر می گردد. این نورگیرها روی سازه های فلزی پروفیل قرار گرفته و با اتصالات مخصوص نصب می گردندپیشنهاد دیگر جهت مسقف کردن چنین مکانهایی استفاده از ورقهای پلی کربنات است که در این صورت همه خواص و خصوصیات نورگیرهای اکرولیک را نخواهد داشت.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی