سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
سقف جمع شونده پارچه ای

سقف جمع شونده پارچه ای با  قابلیت باز و بسته شدن، نورپردازی و … از جمله بهترین گزینه برای پوشش فضای های باز بدون استفاده می باشد. به دلیل عواملی چون هزینه، کمبود فضا و عواملی از این قبیل استفاده از سقف پارچه ای جمع شونده با توجه به مزیت هایی که دارد بهترین پیشنهاد می باشد. این سقف برای تمام فضای های باز بلااستفاده ،بدون کاربری و غیره چون استخر، حیاط خلوت، پاسیو ، رستوران ها و … کاربرد دارد.

سقف پارچه ای جمع شونده با توجه به جدید و مدرن بودن دارای کاربری های متفاوتی می باشد سقف های برقی دارای وزن سبک می باشد و محرک بودن و دوام پارچه ی سقف جمع شونده  از لحاظ اقتصادی ، برای فضاهای باز چون حیاط خلوت و مناطق تجاری بصرفه می باشد.

سقف جمع شونده پارچه ای

این سقف کیفیت فضاهای باز را بالا برده و در طول تمام فصول نیازهای مشتری ها را پاسخگو می باشد این سقف با پوشش دادن سقف حیاط خلوت و استخر و …آن ها  را در برابر بارش های جوی ، تابش مستقیم خورشید و باد و عواملی از این قبیل محافظت می کند  ودر مواقعی که مورد نیاز باشد می تواند حیاط خلوت و پاسیو و فضاهای باز را پوشش بدهد و با باز کردن سقف پارچه ای می توان از هوای بیرون استفاده کرد.

پارچه های pvc  بکار رفته در سقف پارچه ای جمع شوتده در دما های منفی 30 تا مثبت 70 درجه مقاوم می باشد. با توجه به آب و هوای متفاوت در کشور ایران مطابق با شرایط هر منطقه اعم از بارانی و مرطوب تا گرم قابلیت استفاده دارد.

سقف جمع شونده

با اضافه کردن شیشه های متحرک به سقف جمع شونده بعنوان سازه عایق در برابر آب و هوابند عمل می کند. این سقف همچنین به دلیل داشتن نورپردازی ، سقف را از نورپردازی های دیگر بی نیاز می کند.ویژگی سقف جمع شونده عبارتند از:

  • سقف های جمع شونده در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارا هستند.
  • در برابر ریزش های جوی مقاوم می باشد.
  • قابلیت تنظیم شیب تا 90 درصد را دارد.
  • از لحاظ شکل ظاهری زیبا بوده و قابلیت فرم پذیری را دارد.
  • با تصب کردن سقف می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.
  • با نصب سقف جمع شونده برای مکان هایی چون حیاط خلوت یا سقف پاسیو می توان یک فضای مناسب برای دور هم بودن ایجاد کرد.
  • سارین پوش
  • ۰
  • ۰
سقف کاذب آلومینیومی

سقف کاذب الومینیومی از جنس آلومینیوم بوده و به دو دسته سقف کاذب آلومینیومی  سپری نمایان و سقف کاذب آلومینیومی سپری پنهان تقسیم بندی می شود. سقف کاذب آلومینیومی در ابعاد 60 *60 و بصورت تایل و در برخی موارد به شکل مستطیل می باشد. بیشترین کاربرد این سقف ها برای مراکز اداری  می باشد .استفاده از سقف کاذب آلومینیومی برای پوشش سقف حیاط خلوت می تواند این فضای ساده را از سادگی قبل در می آورده و منجر به حفظ آن در برابر ریزش های جوی و تابش مستقیم آفتاب می باشد.

سقف کاذب آلومینیومی دارای جذابیت خاصی بوده و ازاین لحاظ برای پوشش حیاط خلوت مناسب می باشد این سقف دارای مقاومت مناسبی بوده و دارای طرح های مختلفی می باشد. جذابیت بیشتر این سقف به دلیل بازی نوری است که سقف آلومینیومی برای پوشش حیاط خلوت بوجود می آورد.

کاربرد سقف کاذب آلومینیومی 

از سقف کاذب آلومینیومی برای پوشش حیاط خلوت و سقف پاسیو، استخر سرپوشیده ، اماکن تجاری و مسکونی ، سالن ورزشی و … استفاده می شود.

 کاربرد سقف کاذب آلومینیومی

از سقف کاذب آلومینیومی برای پوشش حیاط خلوت و پاسیو، استخر سرپوشیده ، اماکن تجاری و مسکونی ، سالن ورزشی و … استفاده می شود.

مشخصات سقف کاذب آلومینیومی سپری پنهان و سقف کاذب آلومینیومی سپری نمایان

سقف کاذب آلومینیومی  سپری پنهان:

در این سقف معمولا تایل ها کنار هم بدون فاصله قرار گرفته و سازه اصلی قابل مشاهده نبوده و فقط تایل آلومینیومی قابل مشاهده می باشد. از ویژگی این سقف می توان به زیبایی آن اشاره کرد. بیشترین کاربرد این سقف برای مراکز بهداشتی چون بیمارستان ، آزمایشگاه و … می باشد.

سقف کاذب آلومینیومی سپری نمایان:

در این سقف هم تایل آلومینیومی و هم تایل اصلی قابل مشاهده بوده،  بعد از اجرای سقف سپری پنهان،  دسترسی به سقف به راحتی امکانپذیر می باشد نصب سقف آلومینیومی سپری نمایان آسان بوده و برای مکان هایی که  نگهداری  از تاسیسات برای شان مهم است کاربرد دارد. در این سقف تایل بصورت تی نصب شده و به وسیله آویزی به سقف اصلی وصل می گردد.

با توجه به سلیقه افراد و کاربردی هایی که هریک از سقف ها دارد می توانیم آن را انتخاب کنیم .

  • سارین پوش