سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰

کاربرد سقف کاذب برای پوشش سقف پاسیو

سقف کاذب

سقف کاذب عبارت است از سقفی که به اسکلت اصلی ساختمان وصل بوده و بارآن به  سازه ساختمان وارد می اید . مصالح بکار رفته شده در سقف کاذب باید دارای وزن سبک و زیر سازی مناسبی باشد. سقف کاذب همچنین می تواند بصورت صاف یا در اشکال گوناگون ساخته  شود علت نصب  سقف بر روی سازه ساختمان عدم آسیب دیدن سقف در هنگام زلزله و خطراتی از این قبیل می باشد.  از مهمترین کارکرد سقف کاذب پوشاندن و آشکار نکردن انچه در زیر سقف کاذب است می باشد مرحله بعد رنگ کردن ، نورپردازی و دکوراتیو سقف کاذب می باشد.

پاسیو

بخشی از آپارتمان بوده که بصورت باغچه و یا گلخانه کاربرد دارد در سال های اخیرتوجه به  پاسیو  بسیار زیاد شده است و بخشی از افراد گوشه ای از آپارتمان خود را به ساختن پاسیو ترجیح می دهند.

سقف کاذب در پوشش پاسیو نقش بسزایی دارد و دارای مزایایی برای پوشش حیاط خلوت و سقف پاسیو می باشد در زیر به مزایایی آن اشاره می شود:

سقف کاذب دارای مقاومت و دوام بیشتری در برابر ضربه می باشد. قابلیت دید از بالای سقف را ندارد. دارای سرعت بالایی در اجرا می باشد. برای تردد و جریان داشتن هوا نصب دریچه امکان پذیر می باشد. دارای نما و دکوراتیو زیبای بوده و آبندی کامل را دارا می باشد.
سقف کاذب دارای انواع متفاوتی می باشد که هر کدام کاربردهای مختلفی را دارا می باشند  سقف کاذب به ترتیب عبارتند از : سقف رابیتس، سقف آکوستیک ،سقف گریلیوم ،سقف آلومینیومی ،سقف چوبی و سقف ترکیبی. که هر کدام  به طرق مختلف ساخته شده و نصب می گردد.

 

مشخصات و ویژگی پانل آکوستیک در سقف کاذب پاسیو

پانل آکوستیک متشکل از چند بخش بوده که دارای سوراخ هایی می باشند این سوراخ ها عمل جذب صدا را انجام داده و به عبارت کلی مانع از صدای اضافه می شوند. از ویژگی این پانل ها می توان به این موارد اشاره کرد:

نصب این سقف ها به سهولت انجام می گیرد نیازمند به تاسیسات برقی بوده و دسترسی به ان اسان می باشد.با استفاده از چوب روسی زیر سازی این سقف انجام می گیرد.زیر سازی این سقف به چندین صورت انجام می گیرد .همچنین زیر سازی با استفاده از پروفایل های سپری و و مناسب انجام می گیرد. از موارد کاربرد این سقف می توان به ادارات، سالن کنفرانس ، فروشگاه ها ، لابی ها و کریدور ها اشاره کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی