سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰

پوشش سقف پاسیوپاسیو ، بالکن و ایوان  و حیاط خلوت کلمه هایی هستند که گاهی  جای یکدیگر به کار می روند. این کلمه ها تا حدودی به هم شبیه هستند  اما تفاوت های نیز با هم دارند. پاسیو معنی مشابهی شامل حیاط خلوت، نورگیر، بخشی از آپارتمان به صورت باغچه و یا گلخانه دارد که در سال های اخیر  طرفداران بسیار زیادی دارد  و اکثر افراد گوشه ای از خانه یا آپارتمانشان را به ساخت پاسیو اختصاص می دهند.

بیشترین کاربرد نورگیر ها و سقف پاسیو مربوط به گلخانه های ساختمانی می باشد این نورگیر ها در رنگ ها و طرح های متفاوتی عرضه می شود. استفاده از نورگیر های شفاف و بدون رنگ برای کسانی که خواهان نور خورشید هستند و می خواهند فضایی با 100 نور داشته باشند انتخاب مناسبی می باشد و موجب بهره مند شدن و استفاده افراد از نور طبیعی خورشید می گردد. پوشش سقف پاسیو  موجب صرفه جویی  در مصرف انرژی شده   و   نقش عایق صوتی و آببندی را دارد علاوه بر ان در برابر عوامل جوی چون برف از بارپذیری بالایی برخوردار می باشد.

 

پوشش پاسیو و نحوه ی طراحی آن به وسیله روش های جدید انجام می گیرد یکی از نگرانی های سازندگان واحدهای مسکونی ، مربوط به سقف پاسیو می باشد.یکی از مواردی که ، درطراحی واحدهای مسکونی چند طبقه ، همکف و همچنین دکوراسیون مهم می باشد پوشش پاسیو است. از گزینه های مناسب برای پوشش پاسیو می توان به پوشش حبابی، پلی کربنات ، پوشش فایبر گلاس و غیره اشاره کرد. در پوشش پاسیو تا 100 درصد نور از ورق های پلی کربنات امکان عبور دارند در حالی که نورگیر حبابی 85 درصد را دریافت می کنند.

از پوشش سقف پاسیو در گلخانه های ساختمانی و مواردی از این قبیل استفاده می شود استفاه از نورگیرهای شفاف و بی رنگ برای کسانی که نور آفتاب برایشان اهمیت دارد گزینه ی مناسب می باشد. این پوشش در طرح و رنگ های متفاوتی می باشد که با توجه به دکوراسیون منزل می توان مناسب ترین این پوشش را انتخاب کرد.

پوشش سقف پاسیو با ورق های پلی کربنات به این صورت اجرا می شود که : در زیر آن کلاف آهن کشی و بعد از ضد زنگ و رنگ آمیزی روی آن ورق های پلی کربنات دوجداره یا چند جداره اجرا می شود . پلی کربنات ها دارای تنوع رنگ متفاوتی می باشد. برای شست و شوی سقف پاسیو یا تهویه  هوا از دریچه آلومینیومی استفاده می شود  جک و دسته جک دریچه، برای راحت باز و بسته شدن آن استفاده می شود .

با طراحی و اجرای سقف پاسیو می توان امنیت ساختمان را که یک بحث مهم می باشد بالا برد  یکی از راه های عبور دزد به منازل از طریق پاسیو است. این پوشش با طراحی سقف پاسیو حصاری این مسیر ورود را مسدود می کند و مکان پرت را به یک مکان دارای امنیت و دنج و راحت تبدیل می کند. سقف حبابی یکی دیگر از موارد پوشش سقف پاسیو است که در  ابعاد استاندارد تهیه شده و دارای قابلیت نصب شدن تعداد نامحدود درکنار یکدیگر را داشته و ابعاد زیادی را پوشش می دهد . سقف حبابی از تنوع رنگی زیاد برخوردار است . جنس سقف حبابی از اکرولیک و پلی کربنات می باشد . که با توجه به شرایط اقلیمی و نیاز خریدار یا مشتری از جنس مربوط استفاده می شود.

 

سقف پاسیو باید دارای جنس بهتر و کیفیت مناسب تری باشد تا در برابر خطرات و آسیب های وارد شده مقاومت بیشتری را دارا باشد. سقف پاسیو باید زیبا طراحی شود طراحی زیبا سقف پاسیو بر نمای ساختمان نیز تاثیر به سزایی دارد و موجب اثر مثبت بر روی افراد ساکن ساختمان می شود .سقف پاسیو موجب پاک ماندن منزل یا ساختمان از آلودگی هایی نظیر گردو غبار می شود و در ساختمان کارامد بوده و تاثیر بهتری برای ساکنان خواهد داشت.

بیشترکاربرد این سقف برای بستن و مسقف کردن  پاسیو می باشد. این سقف علاوه براین که باعث تابش آفتاب می شود در بیشتر موارد از ورود گردو غبارو ریزش های جوی به داخل جلوگیری می کند.

 

پاسیو و نورگیر امروزه کار آسان‌تری شده است، پوشش سقف نورگیر و پوشش سقف حیاط خلوت به روش‌های جدید صورت می‌گیرد. پوشش سقف نورگیر، سقف پاسیو و نورگیر یکی از نگرانی‌های سازندگان واحدهای مسکونی است.

امروزه از مهمترین مسایل در ساختمان استفاده از فضای مفید در آپارتمان ها می باشد . شرکت سارین پوشش این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است . برخی از مزایای مهم این سقف ها برای حیاط خلوت ( پاسیو ) و یا تراس منزل خود از این قبیل می باشد : نشکن و مقاوم در برابر اشیای سنگین و تحمل بارهای سنگین ، ورق های پلی کربنات مجهز به سیستم حرارتی و عدم نفوذ گرما و سرما به داخل می باشد ، نور دهی بالا ، عدم دید از بیرون و داخل ، قابل شستشو ، همراه با آب بندی کامل بدون نفوذ آب و گرد و غبار ، دارای پنجره تهویه هوا و ورودی به سقف ، دارای جک دریچه جهت سهولت باز و بسته شدن دریچه ، سایبان و آفتاب گیر ، نصب در کوتاهترین زمان می باشد.

منبع سایت سارین پوش

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی