سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پوشش حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو با ایجاد فضای دلچسب افراد خانواده را دور هم جمع می کند و فضای خانه را افزایش می دهد.ساخت و ساز حیاط خلوت حیاتی می باشد . محکم ترین ماده شفافی که بعد از شیشه به عنوان نورگیر در ساختمان ها و مصالح ساختمانی کاربرد دارد ورق پلی کربنات می باشد ورق پلی کربنات علاوه بر اینکه  بصورت ثابت و متحرک اجرا می گردد دارای تنوع رنگی نیز می باشد. دریچه آلومینیومی موجود برای تهویه هوا و شست و شوی سقف پاسیو می باشد و بوسیله جک و دسته جک راحت باز می شود.

این ورق 90 درصد نور را به داخل منعکس می کند در کمترین زمان برای حیاط خلوت ، یک فضای مناسب را ایجاد می کند فضایی چون کتابخانه ، آشپزخانه و … .آبندی این ورق ها بوسیله چسب آکواریوم انجام می گیرد چسب آکواریوم به مرور زمان از خاصیتش کمتر می شود .از خاصیت این ورق ها عدم آلودگی آن در هنگام نصب می باشد . پلی کربنات با توجه به خاصیت شکل پذیر بالا می توان  طرح  جالبی برای سازه های گنبدی قوسدار وهرمی شکل باشد.

پلی کربنات چند جداره

پلی کربنات چند جداره چه کاربردهایی دارد

پوشش پلی کربنات دارای ضخامت مختلفی می باشد و نسبت به شیشه از مقاومت بالایی برخوردار است. از مزایای دیگر آن می توان به آسان بودن نصب آن اشاره کرد. این ورق ها از پایداری و مقاومت شیمیایی و ضربه پذیری  بالایی برخوردار است. چگالی این ورق ها کمتر و در مقابل خط و خش پایدارترند.

از موارد کاربردآن می توان به تامین نور برای ورودی مترو و ایستگاه های اتوبوس ، نورگیر مراکز تجاری ، پوشش حیاط خلوت جهت جلوگیری از دید مستقیم ، پوشش استخر و …

پلی کربنات تخت

پلاستیکی، شفاف که مقاومت حرارتی بالایی دارد. چگالی 2/1 برخوردار است و در مقابل رنگ پذیری از مایعات مثل : قهوه ، جوهر و … مقاوم است. مهمترین مزیتش استفاده از آن بجای شیشه می باشد و در پوشش پاسیو نیز استفاده میشود.

به دلیل ضد گلوله بودنش برای مکانهای امنیتی از جمله : اجلاس سیاسی و … نیز مورد استفاده قرار میگیرد. بدلیل امکان تولید پلی کربنات تخت بصورت ورقهایی با ضخامت متنوع، وزن سبک، مقاومت ضربه های بالا و مقاوم در برابر عوامل فیزیکی مانند شفافیت بالا، خاصیت ضد اشعه UV و خاصیت ضد گلوله ای باعث شده است که  از آن بعنوان جایگزین مناسبی در شیشه ساختمانها و نورگیرهای سقفی استفاده شود.

نورگیر قوسی پلی کربنات

سازه فلزی این نورگیر شیبدار یا قوسی می باشد و از پلی کربنات چند جداره یا تخت بر روی این پوشش استفاده می شود از این ورق به دلیل مقاومت در برابر ضربه به عنوان ورق نشکن نام برده می شود به دلیل لایه 60 الی 80 میکرونی ضد UV  روی آن، در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارد.

خاصیت عایق صوتی و حرارتی از آن جهت است که به دلیل  چند جداره بودن این ورق ها  کانال هایی  در ساختار درونی آن  ایجاد می گردد. نور گیر های قوس دار پلی کربنات در پوشش حیاط خلوت ، گلخانه ، پوشش سقف استخر ، نورگیر سوله و … کاربرد دارد.ورق های چند جداره پلی کربنات به دلیل وجود کانال خاصیت قوس پذیری مناسب داشته و دارای ساختار پلیمری مستحکم  می باشد.

  • سارین پوش
  • ۰
  • ۰

کاربرد نورگیر حبابی


 در کلیه مکانهایی که به نور طبیعی و آب بندی کامل نیاز دارند از قبیل سقف پاسیو، سقف حیاط خلوت ، آشپزخانه ها ، سوله کارخانجات ، مجموعه های تجاری و اداری، استخرها و مجموعه های ورزشی ، پلهای عابر پیاده ، پارکینگهای خصوصی و عمومی ، هتل ها و بیمارستان ها ، آلاچیق ، و پوشش گلخانه ها استفاده میگردد.

– نورگیرهای دوجداره : دوجداره بودن حباب این مدل نورگیرها باعث خواهد شد تبادل حرارتی داخل و خارج محل به حداقل ممکن کاهش یابد ، در نتیجه در معقوله صرفه جویی انرژی ، جلوگیری از اتلاف دما بسیار موثر خواهد بود.

– نورگیرهای بازشو : در این نورگیرها امکان باز شدن حباب از زاویه 0 تا 180 درجه توسط یک جک دستی و دسته ی جک فراهم گردیده است . این عمل امکان رفت و آمد افراد جهت انجام نظافت روی سقف و همچنین رفت و برگشت هوا به داخل محوطه ی پوشیده شده را فراهم می سازد.

سقف استخر

پوشش استخر های روباز در حیاط ویلا و محوطه مجتمع های تفریحی و ورزشی به چند دلیل صورت می گیرد:

پوشش استخر بصورت تونلی و متحرک بصورتی ک کل استخر متحرک باشد و یا تلسکو پی داخل هم روند با ارتفاع قوس کم، جهت جلو گیری از ورود گرد و خاک و شاخ و برگ و هم چنین سقوط جانداران داخل استخر در مواقعی که ازاستخر استفاده نمی شود

  • سارین پوش