سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰

کاربرد نورگیر حبابی


 در کلیه مکانهایی که به نور طبیعی و آب بندی کامل نیاز دارند از قبیل سقف پاسیو، سقف حیاط خلوت ، آشپزخانه ها ، سوله کارخانجات ، مجموعه های تجاری و اداری، استخرها و مجموعه های ورزشی ، پلهای عابر پیاده ، پارکینگهای خصوصی و عمومی ، هتل ها و بیمارستان ها ، آلاچیق ، و پوشش گلخانه ها استفاده میگردد.

– نورگیرهای دوجداره : دوجداره بودن حباب این مدل نورگیرها باعث خواهد شد تبادل حرارتی داخل و خارج محل به حداقل ممکن کاهش یابد ، در نتیجه در معقوله صرفه جویی انرژی ، جلوگیری از اتلاف دما بسیار موثر خواهد بود.

– نورگیرهای بازشو : در این نورگیرها امکان باز شدن حباب از زاویه 0 تا 180 درجه توسط یک جک دستی و دسته ی جک فراهم گردیده است . این عمل امکان رفت و آمد افراد جهت انجام نظافت روی سقف و همچنین رفت و برگشت هوا به داخل محوطه ی پوشیده شده را فراهم می سازد.

سقف استخر

پوشش استخر های روباز در حیاط ویلا و محوطه مجتمع های تفریحی و ورزشی به چند دلیل صورت می گیرد:

پوشش استخر بصورت تونلی و متحرک بصورتی ک کل استخر متحرک باشد و یا تلسکو پی داخل هم روند با ارتفاع قوس کم، جهت جلو گیری از ورود گرد و خاک و شاخ و برگ و هم چنین سقوط جانداران داخل استخر در مواقعی که ازاستخر استفاده نمی شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی