سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معایب سقف نورگیر حبابی:

– فقط قابلیت اجرا روی سطوح تخت و حداکثر شیبدار را دارد.

– در بین سقف های مشابه و هم کیشان خود همانند سقف پلی کربنات ، پلکسی گلاس ، فایبر گلاس و پی وی سی در نوع خود ، از همه گرانتر است.

– با توجه به اینکه قطعات سقف نورگیر حبابی، پیش ساخته است ، رعایت فاصله ها در تیر ریزی و بستر سازی برای آن اهمیت حیاتی دارد و نصب آن نسبت به بقیه سقف ها تخصصی تر است بنابراین باید پیش نیاز ها رعایت گردد.

– همانند دیگر انواع سقف پلاستیکی دوستدار طبیعت نیست.

مزایا سقف نورگیر حبابی:

– دارای تنوع رنگ زیاد است و انتخاب طراح و دکوراتور برای استفاده از این خاصیت در انعکاس و نورپردازی بالا است.

– عایق بندی توسط ایزوگام صورت میگیرد.

– در خصوص عایق حرارت بودن ، آکریلیک به تنهایی ۵ برابر شیشه عایق است ، از آنجائیکه حباب، سقف دو جداره است شرایط آن برای عایق حرارتی و تنظیم دمای ثابت ، زیر آن بسیار مناسب است.

– دو جداره بودن حباب آکریلیکی باعث کاهش صدا به میزان ۷۰ درصد صدای اولیه خواهد شد ، اگر کاهش صدا به این میزان احساس نمیشود ، به دلیل آن است که پایه ها ، اتصالات و سیستم زیرسازی دارای توانایی این حجم کاهش صدا را به صورت همزمان با حباب ندارند.

– به صورت پیش ساخته و کارخانه ای دارای پنجره است . در صورت انتخاب ، میتوان سقفی با تهویه طبیعی هوا نیز داشت  در صورت نصب نادرست پنجره ، بیشترین محل چکه سقف خواهد بود . پنجره از نظر باز و بسته کردن برای خروج دود حاصل از منقل کباب پزی و کارهای آشپزخانه ، از طرفی مفید است.

– برای تحمل بار برف ، مناسب است .

– دید توسط همسایگان ندارد

– امکان راه رفتن بر روی آن وجود دارد.

– حباب از جنس آکریلیک است و پس از ده سال حداکثر دو درصد زرد میشود.

  • سارین پوش