سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰

حیاط خلوت در برخی موارد به علت مشکلاتی که وجود دارد نقش یک انباری  و یا فضای بلاستفاده را ایفا می کند حیاط خلوت موجود در آپارتمان بصورت مکانی که مورد استفاده نیست تلقی می شود. برای مسقف کردن و پوشش فضای حیاط خلوت می توان از انواع سقف ها چون سقف های کاذب متحرک و ثابت، نورگیر حبابی ، پلی کربنات و … استفاده کرد .

با استفاده از نورگیر حبابی می توان فضای بدون استفاده را به یک محیط دلچسب و آرام تبدیل کرد و فضایی جذاب را برای دور هم بودن تبدیل کرد و یا می توان از  این  فضا به  عنوان اتاق خواب ، محل تفریح و … استفاده کرد. به عبارت دیگر این مکان دارای کاربرد های متفاوتی می باشد که با توجه به سلیقه افراد استفاده از این فضا متفاوت می باشد.

 

سقف حیاط خلوتکوپل یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش سقف حیاط خلوت می باشد نورگیر حبابی دارای رنگ ها یی چون مات و روشن و … بوده و فضایی را ایجاد می کند که از طبقات بالا قابلیت دید ندارد تهویه هوا در حیاط خلوت بوسیله سیستم باز و بسته شدن نورگیر ها امکان پذیر می شود و از نور طبیعی در طول روز می توان بهره مند شد. با نصب نورگیر حبابی که قابلیت باز و بسته شدن را دارد می توان این فضای زیبا را به محیطی با هوای تازه تبدیل کرد.

در سال های اخیر استفاده از نورگیر های طبیعی در کشور ایران افزایش یافته است دلیل این امر افزایش بی رویه قیمت انرژی ها می باشد .پوشش نورگیر ساختمان در تامین نور برای ساختمان نقش به سزایی دارد بخصوص برای تامین نور اتاق هایی که در راستای شرق به غرب نیستند.

سقف حیاط خلوت با فضای بیرون رابطه مستقیمی دارد این قسمت محل اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی می باشد با مسقف کردن حیاط خلوت می توان این قسمت را از ریزش های جوی در امان نگه داشت و هم چنین نقش عایق گرمایی و سرمایی را هم ایفا می کند .

به کارگیری نورگیر حبابی به عنوان پوشش سقف حیاط خلوت ، پارکینگ اتومبیل و … یکی از روشهای جدیددر صنعت ساختمان به حساب می آید . نورگیر حبابی دارای خاصیت ضربه پذیری و بار پذیری بالایی می باشد و می توان به عنوان سقف اصلی عمل کند و با عبور دادن نور از خود می توان از این فضا استفاده بهینه کرد نورگیر حبابی در سایز متفاوت و در شکل مربع ، دایره و مستطیل    و رنگ های مختلف قابل تولید می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی