سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰
 

نقشی  که سقف کاذب آلومینیومی  در پوشش پاسیو دارد بیشتر به جهت زیبایی و جذابیتی است که  برای پاسیو یا حیاط خلوت بوجود می آورد از مزایایی این سقف می توان به مقاومت و طرح های متفاوت ان اشاره کرد تا افراد براساس سلیقه خود با دست باز انتخاب بهتری داشته باشند استفاده از این سقف برای پوشش حیاط خلوت و پاسیو منجر به بازی نور شده و بر جذابیت پاسیو بیش از پیش می افزاید .

در برخی موارد با پوشش حیاط خلوت  این قسمت از فضای ساده را ، ازسادگی  قبلی خود در اورده و بعنوان پارکینگ  قابل استفاده بوده ، این پوشش موجب حفظ ماشین از باران و برف می شود. زمانی که ورودی ساختمان  ها را  با سقف کاذب آلومینیومی پوشش می دهیم می توانیم مانع از  وارد شدن نور مستقیم آفتاب و برف یا باران به داخل حیاط شویم این کار باعث حفظ کردن درب ورودی می شود.پوشش دادن سقف استخر به دلایلی چون پاک نگه داشتن آب، حفظ کردن دمای آب و عواملی از این قبیل انجام می گیرد.

سقف کاذب آلومینیومی

سقف کاذب آلومینیومی از زیباترین  و کاربردی ترین سقف ها برای انواع سقف دکوراتیو می باشد. از ویژگی های بارز این سقف می توان به جنس آلومینیومی این سقف اشاره کرد این سقف  در مکان های اداری و یا مکان هایی که نیاز به دسترسی به فضای بین سقف کاذب و سقف اصلی دارند استفاده می شود. در دکوراسیون اداری این سقف موجب ایجاد فضای اداری در محیط ساختمان می گردد.

سقف کاذب آلومینیومی دارای مقاومت زیادی در برابر حرارت بوده ،  در زمان آتش سوزی دچار آسیب و تخریب نمی گردد ، دارای تنوع رنگی بوده و قابلیت شستشو را دارد از ویژگی دیگر  این سقف می توان به وزن کم آن (سبک ) و عمر بالای آن اشاره کرد. نصب این سقف سریع و بصورت راحت انجام می گیرد .

نورپردازی در سقف مشبک آلومینیومی مناسب می باشد. دسترسی به تاسیسات سقف با وجود دریچه، برای توزیع هوا به آسانی امکان پذیر می باشد. زمانی کا این سقف دچار آسیب بشوند به راحتی ترمیم و مرمت می شود. از تایل آلومینیومی با توجه به موقعیت مکان ها قابل استفاده می باشد. برای مثال از تایل های ساده  تزئینی  برای پوشش سقف کاذب معمولی استفاده می شود این سقف برای محلهایی نظیر آشپزخانه ها و محل های با رطوبت بالا یه کار گرفته می شود .درمکان هایی که تاسیسات لوله رد شده باشد یا رطوبت در ان مکان وجود داشته باشد  تایل های روکش پی وی سی کاربرد دارد.تایل های پی وی سی نیازی به رنگ‌آمیزی سقف نخواهید داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی