سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

اجرای نورگیرساختمان و تعبیه فضائی درساختمان هامخصوصا آپارتمان هاجهت تامین نوربرای اتاق هایی که در راستای شرق به غرب نیستند بسیارمهم است. پوشش نورگیرساختمان،پوشش حیاط خلوت وپوشش پاسیو،که بعنوان تامین کننده نورساختمان ها در روز کاربرد دارد،نیزدرسال های اخیرمخصوصا در کشورما ایران که قیمت انرژی افزایش یافته اهمیت زیادی پیداکرده است.

ازآنجائیکه سقف حیاط خلوت و سفف پاسیو مستقیم با فضای آزاد ارتباط دارد،ازجمله قسمت های ساختمان می باشد که محل هدر رفتن انرژی گرمائی وسرمائی ازداخل ساختمان به بیرون می باشد،ازاین روضمن جلوگیری ازنفوذ برف و باران به دیواره و پنجره های مشرف به نورگیرساختمان و از طرفی حفط نورگیر بودن ساختمان(عبور دادن نورخورشید در روز،از این قسمت ساختمان)اجرای نورگیرحبابی و پوشش نورگیرساختمان باورق پلی کربنات بصورت نورگیر گنبدی و تونلی بهترین گزینه برای پوشش سقف حیات خلوت و پوشش پاسیو است.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.