سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


سقف برقی و سقف های متحرک از جمله تاسیساتی است که  می تواند فضای بیرون رابه یک محیط ایده آل تبدیل کندکاربرد بیشتر سقف برقی منجر به رواج بیشتر این سقف ها شده است این سقف ها قابلیت باز و بسته شدن با ریموت را دارا می باشند از جمله کاربرد این سقف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از سقف برقی برای محوطه های بازجهت جلوگیری از تابش آفتاب و بارش
  • مناسب برای کافی شاپ
  • مورد نیاز در پارکینگ ها
  • سقف استخر برای جلوگیری از دید همسایه ها
  • مناسب برای تالار های پذیرایی و …

انواع سقف برقی

  • سقف برقی شیشه ای: مناسب برای رستوران ها و یا ساختمان های تجاری، استفاده ازاین سیستم ها در فضاهای مسکونی
  • سقف برقی پلی کربنات : ورق پلی کربنات دو جداره است و از لحاظ رنگ بندی ۲۴ رنگ اصلی را دارا می باشد.ورق پلی کربنات در دو نوع مختلف تخت و چند جداره تولید می شود مقاوم در برابر ضربه می باشد . عایقی در برابر حرارتی و صوت می باشد.
  • سایبان برقی: با جریان الکتریکی کار می‌کنند. سایبان برقی قابلیت باز و بسته شدن را دارد و باعث ایجاد سایه مطلوبی می‌شود. موتور الکتریکی سایبان  در میله گرداننده سایه‌بان  مخفی می باشد. . باز و بسته شدن بازوهای سایه‌بان با استفاده از  یک سوییچ که بر روی دیوار قرار دارد انجام می گیرد. سایبان ها در مقابل   بادهای شدید مانع آسیب سایبان شده و دارای سنسور باد هستند که در مواقع ضروری، سایه‌بان را جمع کنند.
  • سقف متحرک الومینیومی : سقف متحرک آلومینیومی برای فضاهای باز چون حیاط منازل و رستوران ها و … مناسب می باشد.
  • سقف متحرک پارچه ای :سقف متحرک پارچه ای از یک سیستم با پوشش پارچه ای و آلومینیومی تشکیل شده است که بر روی یک ریل حرکت می کند. و باز شدن سایه بان پارچه ای به صورت خودکار و کنترل شده انجام می شود.
  • سارین پوش
  • ۰
  • ۰

حیاط خلوت بدلیل اینکه باز است مستقیم در معرض گردو غبار و بارش برف و باران قرار گرفته است.

پوشش سقف حیاط خلوت از روی طبقه همکف یا از روی طبقه آخر میتواند به عنوان محافظ در تمیز نگه داشتن حیاط خلوت باشد. سقف نورگیر حیاط خلوت باید دارای ساختار مناسب و مستحکم باشد.

برای پوشش سقف پاسیو ، از متریال های نورگیر حبابی و نورگیر پلی کربنات استفاده میشود که متداولترین پوشش در صنعت نورگیر سقف حیاط خلوت به شمار میروند و  بطور کامل  آبند بوده و توسط ایزوگام عایق میشود.

پوشش سقف حیاط خلوت در آپارتمان ها میتواند در طبقه همکف و یا روی سقف حیاط خلوت آخرین طبقه که تحت عنوان پوشش نورگیر ساختمان است اجرا شود .

سقف حیاط خلوت با نورگیر حبابی ، تنها گزینه مناسب برای طبقه هم کف است که ۸۵% درصد نور را از خود میدهد و دارای رنگ بندی خاص و دریچه بازشو میباشد و برای طبقه آخر ورق پلی کربنات، گزینه مناسب می باشد که ۱۰۰% نور را عبور میدهد. قیمت پوشش سقف پاسیو هم بستگی دارد از کدام متریال برای پوشش استفاده شود.

قیمت در سقف حبابی و پلی کربنات به متراژ سقف پاسیو نیز بستگی دارد البته لازم به ذکر است که تعدا نورگیری که به کار برده میشود و جنس آن نیز در قیمت پوشش سقف تاثیر دارد چون هر چه تعداد نورگیر مورد استفاده بیشتر شود مصالح مصرفی نیز افزایش پیدا میکند و قیمت بالا میرود. قیمت در پوشش حیاط خلوت و پاسیو با ورق پلی کربنات نیز به ضخامت ورق ، متراژ و وزن ورق پلی کربنات بستگی دارد . سازه به کار برده شده در هردو متریال یکی است ولی قیمت نورگیر حبابی نسبت به پلی کربنات گرانتر است. برای قیمت دقیق تر باید از محل نصب سقف بازدید به عمل آید و یا با شرکت تماس برقرار شود.

در بسیاری از موارد مبنا قیمت پوشش سقف پاسیو، متر مربع می باشد. ولی در کل واژه متر مربع برای تعیین قیمت نورگیر سقفی واژه ای نامناسب تلقی میشود.

جهت مشاهده مطالب بیشتر و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

  • سارین پوش