سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰

سقف کاذب حیاط خلوت

سقف کاذب حیاط خلوت سقفی است که در سطحی پایین تر از سطح سقف اصلی قرار گرفته و از داخل بنا قابل مشاهده است .امروزه با پیشرفت صنایع و پتروشیمی، استفاده از مصالح ساختمانی جدید از قبیل ، سقف های کاذب کناف،دیوارپوش ها، کف پوش ها و … مورد توجه مهندسان می باشد. از ویژگی سقف کاذب میتوان به دیزاین و طراحی ، قرارگیری چراغ در سقف، جلوگیری از عیور صدا، عیور تاسیسات در فضای بین این سقف اشاره کرد. سقف کاذب نقشی کلیدی در جذب صدا و خواص صوتی ساختمان دارد. این سقف طوری طراحی شده است که فضای آرامی را بدلیل ضد صوت یودن ایجاد میکند.

لازم به ذکر است از آنجا که سف های کاذب قابل جابجایی هستند استفاده از آن‌ها نسبت به تعمیر و بازسازی کل سقف در زمان بروز خسارت امری مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. بهترین نوع سقف کاذب حیاط خلوت نوع آکوستیک می باشد در برخی مکان ها که از سقف کاذب آکوستیک استفاده شده باید برای آن از تایل پانج دار استفاده شود که می توان از تایل منظم ،نامنظم و مربعی استفاده کرد.

 

نصب سقف کاذب حیاط خلوت

برای به دست آوردن نور کافی در ساختمان ها و نورگیری مناسب  از زمان گذشته سقف حیاط خلوت رایج بوده، از مهمترین اولویت برای ساختمان ها ،  ورود نور طبیعی به داخل آن می باشد که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.  بلوک شیشه ای،  نور آفتاب را به شکل زیبایی در داخل ساختمان تاریک ، منعکس می کندو در پوشش حیاط خلوت استفاده می شد.

این ورق ها بدلیل شفافیت دارای  صرفه جویی  بالایی می باشد. استفاده ازبلوک  شیشه ای  زمانی مناسب خواهد بود که از  شیشه دوجداره برای پوشش حیاط خلوت استفاده شود دوجداره بودن شیشه یک عایق خوب گرمایشی می باشد. در حال حاضر استفاده از نورگیر های طبیعی در کشور ایران افزایش یافته است دلیل این امر افزایش بی رویه قیمت انرژی ها می باشد.

سقف‌های شیشه‌ای معمولا دارای فریم آلومینیومی و شیشه‌هایی از جنس سکوریت بوده که شیشه‌های سکوریت ، مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی داراست .سقف‌های پلی کربنات نسبت به سقف‌های شیشه‌ای دارای دوام و مقاومت بیشتری هستند. در  ساخت سقف های نورگیر قوس دار معمولا از پوشش پلی کربنات استفاده می کنند. از جمله مکانهایی که استفاده ورق پلی کربنات برای پوشش سقف آنها مناسب است عبارت است از:سقف کاذب حیاط خلوت

  1. مکان های ورزشی چون استخر و برخی استادیوم ها
  2. مکانهایی که نیاز به جلوگیری از دید همسایه و اطرافیان دارد
  3. سقفی برای مراکز تجاری و منازل مسکونی
  4. به عنوان یک سقف در صنعت کشاورزی چون گلخانه

سقف کاذب حیاط خلوت و سقف کاذب پاسیو

پوشش حیاط خلوت برای آپارتمان ها ی مسکونی یا پوشش سقف پاسیو یا سقف کاذب حیاط خلوت از جمله کلمه هایی هستند که با افزایش یافتن آپارتمان نشینی ، افزایش قیمت آپارتمان   و افزایش قیمت انرژی ، شکل خاصی به خود گرفته مسقف کردن حیاط خلوت از قسمت های تخصصی در ساختمان می باشد در آپارتمان ها ، پوشش سقف حیاط خلوت می تواند بر روی سقف حیاط خلوت طبقه هم کف یا بر روی سقف حیاط خلوت آخرین طبقه که بعنوان پوشش نورگیر سا ختمان می با شد  اجرا  شود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی