سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰

سقف متحرک چادری دارای شکل های متفاوتی بوده و در هر فضایی دارای کارکردهای متفاوتی می باشد برای مثال می توان به استفاده از این سقف متحرک به عنوان سایبان چادری در فضاهای عمومی برای زیبایی محوطه ها اشاره کرد .سقف چادری متحرک معمولا به صورت دستی با کم ترین هزینه بوده و کار جمع آوری آن بصورت دستی انجام می گیرد.

سایبان پارچه ای می تواند با حداقل ستون برای پوشش سقف بکار گرفته شود و دارای حداقل عملیات عمرانی و طراحی است که در بیشتر مواقع برای ایجاد فضای زیبا در شهر بکار می رود.علاوه بر کاربرد در فضای شهری در دکوراسیون داخلی چون آلاچیق  و پارگینک ماشین مورد استفاده قرار گیرد .

سایبان پارچه ای باید در مواقع باد های شدید و یا برف سنگین در حالت بسته قرار بگیرد تا وزن حاصل از  برف و یا نیروی باد  به آن خسارت و آسیب نرساند. به همین خاطر استفاده از سازه های متحرک به عنوان سقف پارچه ای و یا سایبان چادری به مجموعه ای هایی که تجهیزات زیادی دارند توصیه نمی شود.

مزایای سقف متحرک چادری

کاربرد سازه ی پارچه ای بعنوان پارکینگ خودرو:

در سال های اخیر گرایش به کاربرد سایبان پارچه ای بعنوان  پوششی برای سقف پارکینگ افزایش یافته است .سرعت اجرای سازه ی پارچه ای بالا می باشد .نسبت به برخی مصالح دارای عمر بیشتری می باشد.

سایبان پارچه ای استخر :

از جمله ویژگی های این سایبان ، محافظت از فضای استخر در مقابل بارش برف و باران ،تابش مستقیم افتاب  و … می باشد.  . از ویژگی دیگر می توان به محدودیت دید اطرافیان اشاره کرد.

از کاربردهای سازه پارچه ای می توان به استفاده در آمفی تئاتر ، رستوران، کافی شاپ، پوشش استادیوم و پوشش حیاط خلوت یا پاسیو اشاره کرد. دلیل استفاده از سازه پارچه ای متحرک این است که در بیشتر مواقع سقف ثابت کاربرد نداشته  و کاربرد سقف متحرک در نظر می باشد. برای مثال زمانی که هوا مطلوب می باشد نیاز به داشتن هوای آزاد باعث می شود که افراد درخواست جمع کردن سقف متحرک را داشته باشند که این سقف به سهولت قابل جمع شدن می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی