سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰

ورق های آکرلیک و پلی کربنات در ضخامت های ۱ الی ۱۰ میلی متر و رنگ های متنوع موجود میباشد.

ورق تخت پلی کربنات:

پلاستیکی، شفاف است که مقاومت حرارتی بالایی (تادمای ۱۴۰ درجه سانتی گراد) دارد. خواص عایق الکتریکی خوبی دارد. چگالی ۲/۱ برخوردار است و در مقابل رنگ پذیری از مایعات مثل : قهوه ، جوهر و … مقاوم است. مهمترین مزیتش استفاده از آن بجای شیشه است و در پوشش سقف حیاط خلوت و یا پاسیو نیز استفاده میشود. به دلیل ضد گلوله بودنش برای مکانهای امنیتی از جمله : اجلاس سیاسی و … نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

ورق های مشجر پلی کربنات:

ضخامت این ورق ها بین ۱۰ تا ۱۲ میلی متر است. از آنجائیکه نقش روی این ورق ها باعث شکست نور میشود شئ پشت ورق بطور واضح دیده نمی شود. این ورق دارای رنگ ها و طرح های زیبا و متنوع میباشد. این ورق نیز در درب های شیشه ای ، پارتیشن بندی داخل ساختمان ، استفاده در تراس ساختمانها و سرویسهای بهداشتی و…. نیز کاربرد دارد.

ورق های موجدار پلی کربنات:

با توجه به اینکه شیار دار هستند مقاومت در برابر گرما و سرما و مقاومت در برابر ضربه های شدید را دارا می باشند. و به همین دلایل علاوه بر خانه ها در کارخانه ها ، دفاتر ، محل نگهداری دام و…. مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای ورق های پلی کربنات:

خواص شیمیایی: در برابر بسیاری از مواد پاک کننده درزگیرها ، چسب ها، اسیدهای آلی و معدنی ، الکلها ، هیدروکربنهای آلفاتیک ، اسیدهای آلی و معدنی مقاوم است.

عایق حرارتی و صرفه جویی در مصرف انرژی: ورق پلی کربنات نور خورشید را جذب میکند این کار باعث صرفه جویی در مصرف ، به میزان ۳۰ لیتر سوخت مایع ب ازاء هر متر مربع میشود.

مقاومت ضربه ای: ۲۵۰ برابر شیشه مقاومت دارد.

اشتعال ناپذیری: نقطه اشتعال بسیار بالا ست. در دمای بالای حریق به سختی ذوب یشود پس میتواند از آتش سوزی جلوگیری کند و باعث خاموشی خود به خود آتش شود.

انعطاف پذیری: بیش از ۷۰ نیوتن بر میلی متر مربع مقاومت کششی دارد. و در حدود ۲۵۰۰ نیوتن میلی متر مربع مقاومت خمشی دارد.

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفشuv : به دلیل استفاده از مواد ضد یو وی ، در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم است.

ورق های آکریلیک یا پلکسی گلاس:

– محکم ترین پلیمر شفاف میباشد که مقاومتش ۵ برابر شیشه است و خاصیت انعطاف پذیری خوبی را دارا میباشد.

– بدلیل مقاومت در برابر خورشید ، اسید و همچنین بدلیل سبکی و ثابت بودن رنگش گزینه مناسبی برای جایگزینی شیشه است.

– تبادل حرارت بین ورق ها و محیط تقریبا ۱۰% از شیشه کمتر است و میتواند به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز مورد ستفاده قرار گیرد.

–  نسبت به شیشه از درصد جذب رطوبتی کمتری برخوردار است و در برابر شوک های حرارتی نسبت به شیشه مقاومتر است.

– بدلیل دارا بودن مواد ضد یو وی از شفافیت آن کاسته نمیشود (شفافیتش حدود ۹۲% است).

–  سطح براق و صیقلی بودنش باعث ایجاد محیط زیبا و متنوع میشود.

–  در سقف کاذب ، ساخت پاسیو ، آکواریوم ، آشپزخانه ، باجه تلفن ، نورگیر ، پارتیشن بندی ، پوشش سقف حیاط خلوت و …. کاربرد دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی