سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش

پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاطو... با بهترین امکانات توسط سارین پوش.

سارین پوش با هدف فعالیت در زمینه مهندسی ، طراحی ساخت و تولید و اجراء انواع پوشش سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت و پوشش های کاذب با پشتوانه بیش از ۷ سال سابقه کارشناسان و مدیران شروع به کار نمود . در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، سقف رستوران، سقف استخر ،سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است. تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

  • ۰
  • ۰

برای انتخاب پوشش سقف حیاط خلوت یا پاسیو و یا فضاهای باز بصورت شفاف و مات ، گزینه های مختلفی همچون سقف پلی کربنات ، سقف پلکسی گلس ، سقف نورگیر حبابی ، سقف شیروانی ، سقف فایبر گلس وجود دارد. اما هرکدام با توجه به خصوصیاتشان برای یک مورد مناسب میباشد که در زیر مورد بررسی قرار گرفته است.

سقفی با قدرت پوشش عالی برای خم ، انحنا  و پیچیدگی ها:  سقف دکوراتیو و منحنی دارای پیچ و خم زیاد برای پوشش  نیم دایره ، گنبد، قوس، اشکال هندسی با تقاطع زیاد نیاز دارید. گزینه مناسب استفاده از سقف پلی کربنات است.

دید شفاف و کامل: سقف و دیوار شفاف مخروطی  و کروی  شکل در بام برای آلاچیق و صرف شام با مهمانان به همراه دید آسمان  نیاز دارید پس از سیستم شیشه چند جداره بصورت منحنی استفاده کنید ولی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شیشه منحنی برای تشکیل استوانه و کره بسیار گران قیمت است. اما از سقف پلکس گلس شفاف نیز میشود استفاده کرد که در صورت استفاده پنلهای تخت پلکسی گلس شفاف برای ایجاد دیوار و سقف به صورت استوانه و کروی به کار برده میشود.

سقفی دکوراتیو و با تنوع بسیار زیاد در رنگ پانلها : سقفی با مجموعه ای از پانلهای دکوراتیو با تنوع رنگی بالا برای کاربردهای خاص مثل: ورودی تالار عروسی و یا نگارخانه، نیاز دارید پیشنهاد اول پوشش سقف پلی گلس که تنوع رنگی بسیار زیادی دارد. و پیشنهاد بعدی نورگیر حبابی که تنوع رنگی نسبتا زیادی دارد ولی برای کارهای بزرگ گران است.

 دارا بودن پنجره طبیعی و عایق بندی رطوبتی: سقف دارای پنجره برای تهویه طبیعی باشد و از طرفی آب بندی آن در تعداد زیاد باز و یسته شدن روزانه به هم نخورد. در این مورد پیشنهاد اول استفاده از نورگیر حبابی است چون یک سیستم بازشو دارا میباشد و آببندی بودنش صددرصد است ولی قیمتش گران است. اما گزینه بعدی استفاده از سقف پلی کربنات و پلکسی که پنجره باز شو آن در هنگام نصب ساخته میشود ولی پنجره نورگیر حبابی کارخانه ای است.

سقف موقتی ارزان قیمت و مناسب: سقف فایبر گلاس که با نامهای شیروانی یا ایرانیت پلاستیکی نیز شنیده میشود برای این مورد مناسب است.

مقرون به صرفه ترین  پوشش سقف از تمام جهات : کمترین قیمت در برابر بیشترین خواص برای کاربردهای کلی و پرمصرف پوشش سقف پلی کربنات است که مقداری از پلکسی گرانتر است ولی بیشترین کاربرد را دارد و پیشنهاد بعدی همان پلکسی است ولی به دلایل کاربردهایش برای پوشش فضای داخلی مناسب است ن فضای خارجی.

گرانترین پوشش سقف شفاف و ارزانترین پوشش سقف: گرانترین پوشش سقف نورگیر حبابی و ارزانترین پوشش سقف فایبر گلاس یا شیروانی است.

سقف عایق صوتی:  اگر سقف در مجاورت خیابانهای پر رفتو آمد و شلوغ قرار گرفته است پس سقفی که استفاده میشود به اندازه لازم باید عایق صدا باشد بگونه ای که صدای برخورد باران بصورت خفیف به گوش برسد. سقف پلی کربنات چن جداره چون ارزان است و اگر فضای استفاده شما بزرگ است مناسب است اما سقف نورگیر حبابی چون گران است برای فضاهای کوچک مناسب است.

سقف و دیوار جدا کننده که زرد نشود:  بعد از ده سال مات و کدر نشود . در طول زمان در برابر آفتاب زرد نشود . با شستشو و پولیش کردن ان به حالت تازگی و نو بودن روز اول بازگردد. پیشنهاد اول سقف پلی گلس که در مقابل آفتاب مقاوم بوده و تا ۱۵ سال رنگ ثابتش پاربرجاست و با پولیش هم به حالت تازگی اول باز میگردد. پیشنهاد بعدی سقف پلی کربنات و نورگیر حبابی میباشد.

سقف عایق حرارتی : دمای تنظیم شده در فضای زیر سقف تغییر نکند و هزینه های گرمایشی و سرمایشی کاهش پیدا کند . سقف نورگیر حبابی پیشنهاد اول است ولی به دلیل گران بودنش برای فضای کوچک ، اما برای فضای بزرگ سقف پلی کربنات چند جداره مناسب است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی